Συχνές Ερωτήσεις

Πως θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

• Επάνω στο μενού με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Επειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι’ αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.

• Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας την κατηγορία που θέλετε εσείς ή και όλες.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε στο +30.23210 66303

Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site σας;

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος τεχνολογίας, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την γκάμα των προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Εχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας.Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας ανοίξτε το καλάθι σας και πατήστε ολοκλήρωση παραγγελίας, θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο +30.23210 66303 εργάσιμες ημέρες 10:00-01:00 ή μέσω email στο computeradiko.gr[at]gmail.com όλο το 24ωρο.Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

Εχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Κάντε Παραγγελία, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στο computeradiko.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.

• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση computeradiko.gr[at]gmail.com, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.

• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές τις εργάσιμες ημέρες από τις 10:00-01:00

Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Στην εισαγωγική σελίδα του site μας υπάρχει στο κάτω τμήμα της σελίδας κάτω από τον τίτλο Παραγγελίες υπάρχει ο σύνδεσμος Εξέλιξη παραγγελίας. Στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί πρέπει να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας, ο οποίος σας έχει δοθεί με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία.Παράλληλα μπορείτε να στείλετε email στο computeradiko.gr[at]gmail.com και αφού αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας και το όνομα που έχει γίνει η καταχώρηση, έχετε τη δυνατότητα να ρωτήσετε για οποιοδήποτε θέμα άπτεται της εξυπηρέτησης της παραγγελίας σας. Στα e-mails απαντάμε πάντα και άμεσα.Τέλος μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο +30.23210 66303

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με 2 τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:

• Με e-mail στο computeradiko.gr[at]gmail.com

• Τηλεφωνικά στο +30.23210 66303

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το computeradiko.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο computeradiko.gr[at]gmail.com ή τηλεφωνικά στο +30.23210 66303 στις 10:00-01:00.

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνει τον πελάτη.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του computeradiko.gr έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής.

Οι τρόποι αυτοί είναι:

Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή. Επίσης, υπάρχει πάντα η δυνατότητα πληρωμής στο κατάστημα την ώρα της παραλαβής του προϊόντος.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής(εφόσον υπάρχουν), εξοφλείτε την οφειλή σας στους λογαριασμούς του computeradiko.gr .Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου τηλεφωνικά στο +30.23210 66303 ή μέσω email: computeradiko.gr[at]gmail.com .

Πιστωτική κάρτα: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την φόρμα παραγγελίας μας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις κάθε φορά στο θέμα της ασφάλειας των συναλλαγών.

Paypal: Αν διαθέτετε λογαριασμό paypal μπορείτε να κάνετε τη συναλλαγή σας εύκολα και γρήγορα.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;

Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server της VivaPayments με κρυπτογράφηση.

Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Maestro κ.α.

Πότε θα παραλάβω;

Στο computeradiko.gr η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Και είμαστε υπερήφανοι που έχουμε καταφέρει για εσάς να ήμαστε οι διαπιστωμένα πιο γρήγοροι στην διεκπεραίωση παραγγελιών και πάντα με τις καλύτερες τιμές. Έτσι αν η παραγγελία σας είναι μέχρι τις 11 η ώρα το πρωί, θα έχετε την παραγγελία με πιθανότητα 90% την επόμενη ημέρα σπίτι σας. Πιο συγκεκριμένα:

Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

Σε κάθε σας παραγγελία άνω των 45€, τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ !
Σε αντίθετη περίπτωση, η χρέωση αποστολής είναι 3€.

Μπορώ να κανονίσω να παραλάβω την παραγγελία μου συγκεκριμένη ώρα και ημέρα;

Το πρόγραμμα παραδόσεων κανονίζεται από την Γενική ταχυδρομική. Σε περίπτωση που δε σας βρούνε στο σημείο παράδοσης θα σας αφήσουν το δελτίο για να περασετε από τα γραφεία τους να παραλάβετε ή θα σας καλέσουν για να συνεννοηθούν μαζί σας για την ώρα.

Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ άμεση βοήθεια για τον υπολογιστή μου;

Σε επείγουσες περιπτώσεις μπορείτε να καλείτε το service του computeradiko.gr στο +30.23210 66303. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε σε οποιοδήποτε πρόβλημα. Αν το πρόβλημα δεν διορθώνεται μπορείτε να στείλετε το προϊόν στην εταιρεία μας.

Όταν παραλάβω τον υπολογιστή μου θα με βοηθήσει κάποιος να τον συνδέσω;

Η σύνδεση του υπολογιστή έχει εξελιχθεί αρκετά πια ώστε να μην χρειάζεται κάποιος ειδικός να τον συνδέσει. Αν παρόλα αυτά προκύψει κάποιο θέμα μπορείτε να επικοινωνήσετε με το service μας και να σας βοηθήσουμε τηλεφωνικά στο +30.23210 66303.

Register New Account
Reset Password